placeholder-slider placeholder-slider placeholder-slider placeholder-slider
Gepubliceerd op 14 maart 2009 om 23:01 door Rensdesim

Vandaag zijn de eerste screenshots gevonden van MySims Racing. MySims Racing is het 5de telg van de MySims serie. MySims racing in straks verkrijgbaar in wii en ds versie. Met MySims Racing kun je racen online of met vrienden (max. 4 vrienden). Je gebruikt je favoriete MySims personage. Je racete tegen je favoriete MySims personage uit andere MySims spellen. Racen doe je in je eigen gemaakte auto op de banen van Speedville. Hieronder Vind je de screenshots en een video van MySims Racing.
Lees Meer…

Gepubliceerd op 14 maart 2009 om 22:33 door Rensdesim

Er is op edenstyle.it en nieuwe video van de Sims 3 verschenen. In de video gaat het over de Sims community, en wat het allemaal teweeg brengt.  Hieronder kun je de video zien.

Gepubliceerd op 14 maart 2009 om 16:11 door Rensdesim

Op SimTimes.de zag ik een video interview met Grant Rodiek, hij is een van de ontwikkelaars van de Sims 3. Hij is geinterviewd door Darren Gladstone van Macworld. Hieronder kun je de video zien. Lees Meer…

Gepubliceerd op 13 maart 2009 om 18:22 door Rensdesim
Een Zwangere sim

Een Zwangere sim

De screenshots die wij al eerder hebben gepost zijn nu echt te zien op Thesims3.com. er zijn wat screenshots bij die we niet op onze website hebben getoont dus het is het kijken waard.  Je kunt de screenshots hier zien.

Gepubliceerd op 12 maart 2009 om 20:34 door Rensdesim
Mysims Party

Mysims Party

Vanaf vandaag ligt MySims party in de schappen. De game is het nieuwste telg van de Sims serie. De game bestaat uit 50 minigames (40 voor de ds versie). Die je met maximaal 4 speler kunt spelen. Je speelt met je favoriete MySim vriend een minigame. Wanneer je deze wint verdien je bonussen om BV. sneller,sterker of gelukkiger te worden.  Alle minigames spelen zich af in een MySims decor.  Dus feesten maar met MySims Party. Meer info op de Officiële website van MySims Party.

Lees Meer…

Gepubliceerd op 12 maart 2009 om 20:22 door Rensdesim

op Thesims3.com zijn 2 Nieuwe Creator’s Camp Blogs verschenen. Namelijk die van Hatshepsut uit Het Verenigd Koninkrijk en Estatica uit Portugal. Estatica heeft 2 mooie huizen gemaakt. En Hatshepsut heeft 1 huis en 2 Sets meubels gemaakt. Hieronder vind je beide creaties. lees de rest Hier: Estatica en Hier: Hatshepsut.

Lees Meer…

Gepubliceerd op 11 maart 2009 om 08:40 door Rensdesim

Op IGN.com zijn ook 3 nieuwe screenshots verschenen. De screenshots horen bij een artikel, wat ik later vandaag online zet in een vertaalde versie (heb zo dadelijk les).  Hieronder vind je de screenshots. EDIT: Het 2de screenshots is van de bibliotheek van Sunset Valley. Het rare is weer dat ze in een preview hebben gezegd (ea zelf) dat je de bibliotheek niet in kon kijken en nu is deze screenshot van de bibliotheek binnen in genomen. Wat is ea van plan ons te vertellen???

Lees Meer…

Gepubliceerd op 11 maart 2009 om 08:26 door Rensdesim

Er is een nieuwe video verschenen op Thesims3.com. Grant Rodiek heeft wat sims gemaakt, geplaatst in de buurt, en is toen naar de wc gegaan. Nu maar kijken wat de sims doen. Een tip: schrik niet van de hoge piep van de rookmelder wanneer een sims iets te verlieft word. Hieronder zie je de video.

Youtube link

Gepubliceerd op 9 maart 2009 om 18:45 door Rensdesim

Simsdetoi heeft 2 screenshots gevonden van de CAS (“Create a sim” in het Nederlands: maak een sim.). Op deze screenshots zie je vooral de interface van het persoonlijkheids systeem. hieronder vind je ze. Lees Meer…

Gepubliceerd op 7 maart 2009 om 19:14 door Rensdesim

Eerder vandaag toonde ik jullie al de screenshots die op gamespot stonden. Daar hoort ook nog een video interview met MJ Chun bij. MJ Chun een van de makers van de sims 3. Ze heeft het vooral over de sims in de sims 3. De video is al wat ouder maar hij is weer bij het bericht geplakt. De video vind je hieronder. Lees Meer…