Nieuw interview met MJ Chun

nieuw-interview-met-mj-chun
Gepubliceerd op 18 maart 2009 om 19:54 door Rensdesim

Total Video Games heeft een interview gehouden met MJ Chun. Zij is een van de ontwikkelaars van de Sims 3. Het interview gaat vooral over Wens en persoonlijkheid in de Sims 3. Hieronder vind je een vertaling. Het orginele bericht kun je hier lezen.

We weten dat je al een beetje pijn doen door EA de vertraging van De Sims 3 (alleen een kijkje nemen in de commentaren hieronder aan boord getuige lezers druknivellering), maar er zeker van de vertraging was een waardig is. Het spel de ontwikkeling van team hebben hard gewerkt om een titel met de aard van de reikwijdte en de schaal die De Sims 2 kan alleen maar van dromen als Associate Producer, MJ Chun, legt.

TVG: De Sims 3’s open wereld zal een grote uitbreiding van wat we zagen in De Sims 2. Uiteraard zal er uitbreiding van verpakkingen in de toekomst, maar wat is uw mission statement met deze open wereld voor de toekomst?

Ik denk dat een van de dingen die er te gek uit een uitdagend perspectief, maar ook belonen, zal worden hoe je een uitbreiding van de open wereld – hoe open je het op nog meer – en ook hoe u toevoegt aan te buiten? Alleen maar meer redenen voor de speler niet meer tijd thuis.

Dat vormt een tros van het ontwerp en de technische vragen voor ons, omdat ook het is De Sims, het is Maxis. Er is een lange traditie van het toestaan van de speler om hun eigen inhoud en te ondersteunen dat, dus hoe kunnen we ondersteuning speler gecreëerd inhoud in een open wereld? We willen de gemeenschap om ons te vertellen wat ze echt willen en wat ze echt nodig hebben.

TVG: Met The Sims 2, iets van een modding gemeenschap was opgebouwd met user generated content, maar deze keer ben je echt omarmen gebruiker gecreëerde inhoud. Zal u een marketing-strategie voor die op alle, of bent u van plan om al dat soort van inhoud voor gratis?

Ja, absoluut. Voor The Sims 2 Body Shop we hebben, zodat we een apart programma dat toegestaan spelers aanpassen hun Sims en dat soort dingen. In De Sims 3 zijn we eigenlijk met een heleboel van die tools die we in het spel zelf, dus je doet al het uploaden, delen en zowel in-game. Wat we graag doen is het nog gemakkelijker, waardoor de speler aanpassen zelfs meer. Ze kunnen dan na het aan de uitwisseling en zien wat andere mensen hebben gedaan, maar allemaal binnen onze standaard, dus er is niets te graphic – geen onthoofdingen.

TVG: Een van de grote onderdelen van The Sims is altijd hoe individuele sims het ontwikkelen van hun eigen persoonlijkheid, en het lijkt alsof je hebt echt geduwd de enveloppe in dat opzicht voor de volgende spel. Zelfs dingen die net zo eenvoudig als leven doelen steeds quirkier wanneer een sim’s persoonlijkheidstrekken invloed die doelen. U moet beschikken over zeer complexe algoritmen gebeurt achter de schermen te maken dat gebeuren …

Onze ontwerpers zijn geweldig en het is echt interessant, want ze hebben verschillende instrumenten om hen te helpen visualiseren deze verschillende tuning bomen. Uiteindelijk, het is hoe de zaken zich tot elkaar verhouden – hoe een wens of een context heeft betrekking op een ander – en ze zijn erg ingewikkeld, dus hebben we mensen die deel uitmaken van onze dev team dat geweldig zijn op het testen van het spel, omdat ze kunnen druk deze in de verschillende manieren en controleren om ervoor te zorgen dat dingen gebeuren.

Wat is echt grappig is dat alle verschillende ontwerpers (die je afstemmen van al deze bomen en dingen) hebben verschillende patronen, zodat je kunt zien een van hen was het afstemmen omdat ze de neiging om te kijken als geometrische vormen en vervolgens een andere jongen de neiging te hebben deze zeer organische zoekt bloemkunst dingen. Het is echt interessant hoe mensen ruimtelijk vertegenwoordigt relaties van dingen die uiteindelijk alleen tuning in het spel – je ziet hun persoonlijkheid in het werk zelf.

TVG: We hadden een SIM-up eerder genaamd Monty die deed enkele zeer merkwaardige dingen. Er was een goede mix van hem niet per se volgende bestellingen – uiteraard ze wezen volgen commando’s, maar de sims soort doen wat ze willen een beetje ook. Er is een soort van een eigenaardigheid over, zelfs tot in het leven doelstellingen en eigenschappen …

Ja. Robot-dierlijke crossbreeder is een van mijn favoriete levensdoelen.

TVG: Ja, het is een lange weg van iets kiezen om in het leger of meer een wetenschapper …

Yep, of als een astronaut. Het is een soort dat gevoel toen je een kind van ‘Wat wil je worden? “, En vervolgens het kind reageert,’ Ik wil een cowboy-ninja civiel ingenieur.” U wilt dat niveau van exploratie, of als je iemand die graag: ‘Ik wil gewoon een wereldberoemde chirurg,’ dan kun je nog steeds dat.

TVG: En je hebt natuurlijk gestroomlijnde alles met het nieuwe systeem voor stemmingen, waardoor de mensen veel meer tijd te creëren persoonlijkheden en om door de game wereld meer. Denkt u dat het een stap die de kom met een verandering in het spel milieu, met de mensen nu willen een makkelijke ervaring?

Ik eigenlijk dat wat mensen zullen moeten doen in plaats van de afweging van de behoeften zal veel meer strategische. Het is niet langer een plaat spinnen spel – je kunt gaan en spelen Diner Dash zo u wilt – het is niet echt zo meer. Er is meer strategie en tactiek. Als ik mijn sim niet te veel op het werk, zullen ze worden benadrukt en cranky, ze niet zullen kunnen socialiseert en ze gewoon een trieste SIM. Misschien zullen ze wil gewoon naar het kuuroord, dus ik stuur ze naar het kuuroord. En als u een stress sim dan het spel helpt u, uw sim zal zeggen: “Ik wil naar de spa, ‘en je bent,’ Wat een goed idee.”

TVG: De game heeft uiteraard zijn uitgesteld tot 5 juni nu. Heb je er blij om dat extra ontwikkeling tijd?

Absoluut, alleen voor de grote hoeveelheid bugs die we hebben vastgesteld en het bedrag van de Poolse dat we hebben kunnen toepassen. We zijn in staat om feedback van klanten gebruikers van inhoud, het spel, spelen het spel, en vinden bugs. Het is iets dat de ontwikkeling team is erg dankbaar voor en je kan het voelen in de weg dat iedereen werkt, want je wilt trots op wat je het werken aan en het is geweldig om te werken aan iets en worden als: “Ja! Wat ik wel een verschil. ”

TVG: In veel opzichten is De Sims 3 is wat we altijd gedroomd The Sims 2 zou kunnen zijn geweest. Heeft u het gevoel dat The Sims 2 bereikt alles dat zij zich aan, of zijn er dingen in De Sims 3 dat u hebt willen doen voor een lange tijd en nu ben je eindelijk de macht hebben om dat te doen?

Ik denk dat de open wereld – niet per se de ‘open, open wereld’, maar het concept van unified tijd – is iets dat we echt wilden voor The Sims 2. Maar wij waren niet in staat te leveren dat in de mate dat wij willen – dat hebben we gedaan met De Sims 3. Sommige van de expansie packs dat we naar buiten gebracht gestart om de stukken samen.

Ik denk niet dat The Sims 3 zou worden wat het nu is, zonder welke we begonnen met The Sims 2. Er waren generaties en genetica, en voor mij is dat de grootste sprong van The Sims 1 tot The Sims 2. Genetica en generaties zijn enorm – het concept van de kleinkinderen was mind-blowing en nu, in De Sims 3, kun je hele steden met hele families, die mogelijk wordt gemaakt gedeeltelijk omdat The Sims 2 is die eerste stappen.

TVG: Het karakter creëren opties lijken te hebben verplaatst een veel te …

Het is interessant, want in De Sims 2 is alle schuifregelaars maar soort tweaky. De klant inhoud mensen waren geweldig op het creëren van deze gezichten die de gemiddelde gebruiker niet in staat was om die reden is in De Sims 3 wij willen dat het makkelijk zijn. Straight off the bat; als je het gevoel dat het maken van iets heel anders, je kunt. En als je wilt beeldhouwen en schimmels, en echt een gezicht in nieuwe richtingen, je kan dat ook.

TVG: De Sims is beroemd om zijn expansie packs. Hebt u gekeken naar wat voor soort dingen kun je functie in de toekomst expansie packs, of is dat niet eens op de radar nog?

We hebben tot finish this one! Dat is wat we op, maar je krijgt een hoop ideeën over hoe dingen makkelijker te maken, vooral tegen het einde van de ontwikkeling. Dingen zoals pijpleidingen en betere manieren om functies robuuster. Dit is afkomstig van overal, iedereen is met post-mortems. Er zijn ideeën zoals, “We kunnen volledig hefboomeffect dit Tack of voeg deze functie, dus dat is waar we zijn.

TVG bedank Associate Producer, MJ Chun, dat u de tijd om te spreken met ons over De Sims 3, als gevolg op deze pc 5 juni 4 juni.

Reageren is niet (meer) mogelijk